• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Collector betalkoll UC?

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 313
Mottagna reaktioner
1 119
Poäng
897
Jag ansökte om easyliving 10 000 kr med kanpanjen "blippa 5 gånger få 500 kr insatta på kortet". Tänkte inte på att de skulle synas på UC, men det gör det. Dock så har mitt betyg fortfarande sjunkit ändå.

Betalkoll syns inte i alla fall!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mikajp12

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
24 Oktober 2018
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Har konto via collector fast det är faktura gäller det samma som kreditkort ? Har tagit uc på mig ett tag sen .
 

Forum

Kunnig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
194
Mottagna reaktioner
19
Poäng
61
Ursäkta om jag frågar ännu en gång, men har det för någon tagits en full uc alltså upplysning som registrerats synlig för alla vid en höjning av krediten?
 

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
51
Poäng
147
Ursäkta om jag frågar ännu en gång, men har det för någon tagits en full uc alltså upplysning som registrerats synlig för alla vid en höjning av krediten?
fortfarande nej inte en full uc en micro uc vilket ej syns. har 50k inget har syns på minuc som kredit eller en avbetalning.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Verkligen, det är lite den strategin en annan ska ha nu om dryga veckan....Det ständiga pusslandet!
 

Forum

Kunnig medlem
Poäng: 61
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
194
Mottagna reaktioner
19
Poäng
61
Nån som höjt sin kredit mer än en gång? Alltså från ex 10k till 30k och sen till 50k? Tänkte på ucförfrågan...om den är synlig då?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp